Frivillig i Indre Sunnfjord Turlag

Dei frivillige er bærebjelken i organisasjonen vår. Bli med på laget du også!

Publisert: 05. mai 2023
Skrevet av: Hege Mundal
Artikkel

Turlaga i DNT er tufta på dugnadsarbeid  Vi er heilt avhengig av alle dei som brukar av si fritid til å merke stiar, skilte, vedlikehalde hytter, arrangere og leie turar, produsere innhald på Ut.no, ta bilete, ta på seg styrearbeid og mykje anna.

Vi ynskjer stadig å vidareutvikle tilbodet vårt og vil gjerne ha fleire frivillige med på laget! Velkommen både til deg som kan tenke seg faste oppdrag og du som kan bidra «av og til». Som frivillig får du ta del i eit fellesskap, du får nye naturopplevingar og meiningsfulle oppgåver. Du bidreg til at fleire kjem seg ut i vår flotte natur, noko som er helsefremjande både fysisk og psykisk.

Du treng ikkje bli medlem i DNT for å vere frivillig i eit lokalt turlag, men vi er sjølvsagt glad for alle nye medlemmer!

Meld di interesse på indresunnfjord@dnt.no, så tek vi kontakt!

For deg som allerede er frivillig!

Har du hatt utgifter ved ein tur eller dugnad? Send inn kvitteringar og utfylt reiserekningsskjema til indresunnfjord@dnt.no

Rettleiar for turleiarar i IST

Risikovurdering sommartur

Risikovurdering vintertur

Turbeskrivelse - kva bør vere med

Førstehjelp ABC

Turleders kriseark

Her kan du finnne meir Informasjon om turleiarstigen. Dersom du ynskjer verte Breførar/Klatreinstruktør/Førstehjelpsinstruktør kan du finne meir informasjon om forløpet og krav i NF-Nasjonal-standard-2023.

Å verte turleiar i DNT

Sjå meir om kva ein gjer som turleiar i DNT og kva kurs som krevst. Som aktiv frivillig i Indre Sunnfjord Turlag kan du søkje styret om å få dekka eventuelle kursavgifter.

Bli frivillig i Sogn og Fjordane