Kobberhaughytta 25. juni 2018. En dugnadsgjeng får besøk av kulturminister Trine Skei Grande.

Bestill ditt opphold på Kobberhaughytta

Frister det å våkne opp midt i skogen etter en god natts søvn? Overnatter du hos oss, kan du starte dagen med frokost inne på hytta, før du legger avgårde på tur i marka. Bestille overnatting på Kobberhaughytta her!

Bestill overnatting

For å bestille overnatting bruker du nettbookingen vår. Den er åpen 60 dager frem i tid. Klikk her for å bestille

Fasiliteter

Vi er en betjent DNT-hytte, som betyr at vi er her for å legge til rette for at du har et godt og behagelig opphold.

• Vi vasker rommet ditt før du kommer og når du drar.
  • Vi serverer hjemmelaget middag, og en god frokost hvor du også kan smøre matpakke.
  • Vi tilbyr overnatting i 2-, 4- eller 8-sengsrom. Når man bestiller sammen, kommer man alltid på samme rom.
  • Vi har dusj og toaletter tilgjengelig for gjester som overnatter innendørs.
  • Alle gjester må komme seg til Kobberhaughytta på egen hånd. Det er ikke mulig å kjøre inn til hytta.

Når åpner bookingen?

For individuelle gjester er det mulig å bestille opptil 60 dager frem i tid på nettbookingen vår. Det er alltid åpent for bestilling de neste 60 dagene, og dette justeres automatisk.

Merk at systemet ikke er laget for at man skal sitte å vente på at det legges ut nye datoer, men at man skal velge en av de som er ledig de neste to månedene. Datoer lengre frem i tid enn 60 dager kan være fullbooket at større grupper som bestiller hele hytta.

For større grupper (over 10 personer) som ønsker å gjøre en gruppebestilling er dette mulig å gjøre opptil et år i forveien. Send oss en epost på booking.kobberhaughytta@dnt.no. For grupper gjelder andre priser og avbestillingsvilkår.

Når har dere åpent for overnatting?

Vi har åpent for overnatting hele året! Vinter, vår, sommer og høst!

I nettbookingen vår kan du som individuell gjest bestille overnatting 60 dager frem i tid, da ser du når det er åpent og ledig.

Vi har åpent for overnatting de fleste onsdager, torsdager, fredager og lørdager hele året gjennom. Noen dager kan det være fullt på grunn av større grupper som har bestilt hele hytta eller generelt stor etterspørsel.

I lavsesong stenger vi ned hytta på ukedager ved lav etterspørsel. Du ser alltid hva som er ledig som individuell gjest på nettbookingen vår.

Representerer du en større gruppe kan du alltids ta kontakt med oss på epost for å høre hva som er ledig, også lengre frem i tid..

Lyst til å sove ute?

Gruppe eller bedrift

Ønsker du å bestille for en større gruppe? For eksempel en skoleklasse, bedriftsgruppe eller større lag? Da sender du oss en epost på booking.kobberhaughytta@dnt.no.

Om overnatting hos oss

All overnatting må bestilles på forhånd. For individuelle bestillinger, gjøres dette via vår nettbooking.

Vi har også egne priser for firmagrupper, organisasjoner, selskaper, skoleklasser og lignende som ønsker egne møterom og/eller middag for seg selv.

Kontakt oss for et tilbud!

Kun måltid?

Ønsker du å komme å spise middag, eller frokost, uten å overnatte på hytta? Dersom vi har ledig kapasitet kan dette gjøres på bestilling.
3-retters middag serveres kl 19.00.

Er måltider inkludert?

Hvis du bestiller overnatting innendørs er måltider alltid inkludert.
Bestiller du uteovernatting i gapahuk eller svevetelt, er det ikke inkludert måltider, men mulig å bestille i tillegg.

Vi serverer middag kl 1900, og det er en felles bordsetting for alle gjestene. Det er derfor veldig fint at du kommer presis til middag.

I sommersesongen (ca midten av juni til ca midten av august) serverer vi pizza til middag. Resten av året er det treretters DNT-middag.

Frokost serveres kl 800 til 930. På forkosten har vi godt og næringsrikt brød fra Baker Hansen, et rikt utvalg av pålegg, frokostblanding, havregrøt, frukt og selvsagt varm og kald drikke. Det er også mulig å smøre seg matpakke og fylle termosen med noe varmt å drikke under frokosten.

Hva koster det å overnatte hos dere?

Prisene våre finner du ved å gå inn på nettbookingen, og velge en dato.

Er du medlem i DNT får du rabatt på oppholdet. Merk at medlemsprisen kun gjelder den som er medlem. Om det er andre i reisefølget som ikke er medlem betaler disse ikke-medlemspris.

Prisene på overnatting innendørs inkluderer alltid middag, frokost og matpakke. Sengetøy kan leies separat eller medbringes..

Avbestillingsregler for individuelle gjester

Oppholdet (overnatting og måltider) betales med kort ved bestilling, med mindre annet er avtalt på forhånd.

Ved avbestilling 5 dager eller mer før ankomst belastes et avbestillingsgebyr på kr 300,-. Resterende beløp refunderes. (Eksempel: Opphold fredag må senest avbestilles søndag kl. 23:59.)
Avbestillinger gjort 0-4 dager før ankomst belastes i sin helhet.
Merk: For større grupper som reserverer en større del av hyttas kapasitet gjelder andre avbestillingsregler.

Jobbtur til Kobberhaughytta

Kobberhaughytta passer godt for møter, seminarer og sosiale aktiviteter. Hytta har ca 50 sengeplasser fordelt på 14 rom, og ved behov kan det suppleres med overnatting utendørs i gapahuker, svevetelt eller hengekøyer. Vi har projektor og lydanlegg. Ta kontakt for å få et pristilbud.

Les videre