Til Kobberhaughytta
Kanotur til Breiholmen på Lutsi.
Kajakk

Kano på Kobberhaugtjernet

På Kobberhaughytta har vi kanoer, sup-brett og robåter som du kan leie for å bruke på tjernet som ligger like ved hytta. Padlesesongen er fra midten av mai og ut oktober. All padling er selvbetjent og skjer på eget ansvar.

For å leie kano eller båt hos oss, klikker du på lenken under. Når du har godtatt regler for bruk og gjennomført betaling får du tilsendt en SMS med kode for å låse opp båthuset hvor du finner redningsvester og årer.

TIL BETALING

Følgende regler gjelder for bruk av kano og båter på Kobberhaughytta:

• Padling er en aktivitet som kan inneholde risikoelementer.
  • Leie av kajakker fra Kobberhaughytta og DNT skjer på eget ansvar.
  • Barn skal ikke padle alene og alltid være under oppsyn.
  • Bruk av redningsvest er påbudt for både barn og voksne.
  • Rydd opp etter bruk slik at det er hyggelig for neste gjest.

Ofte stilte spørsmål:

Kan jeg reservere en kano?
Nei, det er ikke mulig å reservere kano eller båter. Først til mølla gjelder.

Kan jeg bruke kanoer når jeg overnatter?
Ja, alle overnattingsgjester kan bruke kanoer og båter fritt. Spør oss i resepsjonen for å få kode til båthuset.

Jeg får ikke koden til å fungere

Når du har fullført betaling får du tilsendt en SMS med kode for å låse opp båthuset. Denne har fem siffer. For å fullføre betaling må du logge inn med en engangskode (denne har fire siffer) - det er ikke den samme koden. Fullfør betalingen, så kommer riktig kode inn.

Jeg får ikke SMS med kode
Sjekk epost også! Vi sender en kode dit også. Hvis du ikke får det til, kan du ringe oss på 40603086.