Jobbtur til Kobberhaughytta

Kobberhaughytta passer godt for møter, seminarer og sosiale aktiviteter. Hytta har ca 50 sengeplasser fordelt på 14 rom, og ved behov kan det suppleres med overnatting utendørs i gapahuker, svevetelt eller hengekøyer. Vi har projektor og lydanlegg. Ta kontakt for å få et pristilbud.

Publisert: 12. september 2023
Inspirasjon

Parkering

Det er ikke anledning til å kjøre bil opp til Kobberhaughytta. Nærmeste parkeringsplass er i Sørkedalen. Derfra er det ca fem km å gå opp til Kobberhaughytta. Vi kan ved behov tilby transport av bagasje.

Kombinér jobb og hytteopplevelse

Vi tilbyr en hytteopplevelse som kan være et behagelig avbrekk fra byens stress. Hos oss har du nærhet til naturen, peiskos, hyttestemning, en god hjemmelaget middag og et vertskap som sørger for at dere får et godt opphold. Alt dette finner du hos oss i Nordmarka, kun en kort tur fra hovedstaden!

Vi skreddersyr opplegg for din bedrift

Vi har pakker som passer for dere som ønsker et dagsseminar i marka, og også god plass dersom dere ønsker å overnatte. Vi har overnatting fordelt på 2-, 4- og 8-sengsrom. Det er en enkel, men god, standard på rommene. Toalett og dusj er felles i gangene. Sengetøy kan enten medbringes, eller leies hos oss.

Vi tilbyr også:

• Teambuilding med rebusløype og orientering i skogen
  • Utleie av elsykler fra Sørkedalen / Frognerseteren / Sognsvann
  • Bagasjetransport fra Sørkedalen / Frognerseteren / Sognsvann
  • Oppgradert festmiddag - med flere retter
  • Quiz på kvelden
  • Øl/vinsmaking
  • Markaspa med badestamp og badstue
  • Utleie av kano/kajakker på Kobberhaugtjernet
  • Oppredde senger / utleie av sengetøy
  • Møterom med projektor og lerret
  • Lunsjservering