Til Hemnes Turistforening
Nøkkel

Overnatting under Nord-Norges tak

Hemnes Turistforening har 4 flotte hytter som ligger under Okstindan, Nord-Norges tak. Våre hytter har en unik beliggenhet med mange flotte turmuligheter, enten du ønsker å gå fra hytte til hytte, ha en base for toppturer eller om du bare vil hygge deg på en av våre hytter. Ønsker du mer informasjon om hyttene våre eller forhåndsbestille seng eller rom? Gjør dette enkelt via ut.no

Hemnes Turistforening sine hytter

Praktisk informasjon om hyttene i Hemnes Turistforening

Praktisk informasjon om hyttene i Hemnes
DNTs tilbud
Publisert: 26. september 2023

Praktisk informasjon om hyttene i Hemnes

Noen synes det er greit å vite hvor de skal sove for natten, og være trygg på at det finnes en ledig seng. Viste du at Hemnes Turistforening tilbyr forhåndsbestilling av seng for natten? Her finner du praktisk informasjon om hyttene våre, hvordan du forhåndsbestiller og hvilke regler som gjelder for endring eller kansellering av bestillingen.

Bli sommervert på en av våre hytter
Vertskap på Rabothytta

Bli sommervert på en av våre hytter

Gjennom sommersesongen har vi vertskap på Rabothytta og Kjensvasshytta. Dette er basert på frivillighet, men du bor gratis. Høres dette ut som noe for deg? Les videre da vel!

Les videre
Informasjon om priser og betaling i Hemnes Turistforening

Vi i Hemnes Turistforening ønsker å gjøre det enkelt for deg å betale for overnatting og andre ekstra utgifter knyttet til ditt besøk ved våre hytter. Her finner du informasjon om våre priser og hvilke betalingsløsninger vi har.

Les videre