Hemnes Turistforening

Velkommen til Hemnes turistforening!
Gjennom våre 4 flotte hytteanlegg, et variert turprogram og mange kilometer med merkede turstier legger vi tilrette for at du kan komme deg ut i naturen og få gode friluftsopplevelser.

Bli med Hemnes Turistforening på tur

Vis alle i DNTs aktivitetskalender

Hyttebesøket fra A til Å

De fleste av hyttene til DNT er selvbetjente (med proviant) og ubetjente hytter (uten proviant). Her får du vite hva du må tenke på før du drar på hyttetur til en hytte uten betjening.

Slik bruker du disse hyttene.
Hvordan bestille en DNT-hytte?
Mann lener seg mot hyttevegg

Hvordan bestille en DNT-hytte?

Hemnes turistforening går fra 1.1.2024 over til DNT hyttebestilling. I denne artikkelen finner du nytting informasjon om hvordan du forhåndsbestiller seng, betaling og betalingsløsninger, hvilke avbestillingsregler som gjelder og annen informasjon som kan være nyttig.

Les videre