Tysnes Turlag

Velkommen som frivillig i Hemnes Turistforening

Som frivillig i Hemnes Turistforening blir du en del av et unikt og sosialt fellesskap, som bidrar til at flere kommer seg ut i naturen. Dugnadsarbeid er selve ryggraden i Hemnes Turistforening. Takket være alle frivillige som står på kan vi tilby 4 godt vedlikeholdte hytteanlegg som ønsker fjellfarere velkommen. De frivillige sørger også for rydding og merking av stier og hvert år stiller folk opp som turledere på våre fellesturer. Det er mange ulike oppgaver i foreningen, og vi ønsker oss stadig flere engasjerte frivillige. Her viser vi stegene du tar for å bli frivillig og hvilke frivilligroller som finnes. Når du blir med som frivillig hos oss, kan du bli med i et sosialt og trivelig frivilligmiljø.

Publisert: 05. mai 2023
Skrevet av: Nina Myrlund
Om DNT

Hvordan bli frivillig i Hemnes Turistforening

Alle kan bli frivillig hos oss!

Hos oss kan du bidra på mange måter, blant annet med:

• Løypemerking og stirydding
  • Turledelse - fra en til flere dager, for små eller store grupper
  • Dugnadsarbeid på hytter
  • Hjelpe til på store eller små arrangementer.
  • Engasjere deg i vårt arbeidende styre

Ønsker du å vite mer, ta kontakt med oss!

Skjema for frivillige:

Skjema for utlegg

Skjema for kjøregodtgjørelse

Risikovurdering på turer og arrangementer