Tilbake til DNT Romsdal
Fottur

Aktiviteter i DNT Romsdal

Barn, ungdom eller senior, til fots, på ski, i klatreveggen - DNT Romsdal har turgrupper og aktiviteter for alle aldre og interesser!

Bli turleder i DNT
rød t i vakkert fjellandskap

Bli turleder i DNT

Har du turerfaring og liker å veiledelede folk til gode turopplevelser? Fungerer du godt i en gruppe med ulike mennesker og kan holde hodet kaldt når det trengs? Da bør du vurdere DNTs turlederutdanning!

Les videre
Kajakkutleie i Vikbukta

DNT Romsdal har 4 kajakker til utleie i Vikbukta på Sølsnes. Kajakkene ligger i et naust kun 2 km padling fra Veøya prestegard og 3 km fra Veøystua. Har du våttkort eller tilsvarende erfaring med kajakk, og kan tenke deg å nyte Romsdalsfjorden gjennom en kajakktur i egen regi? Da kan du benytte deg av DNT Romsdals tilbud om å leie kajakk i Vikbukta!

Les videre