Kom deg ut-dagen på Sognsvann i Oslo. Utebursdag 2018.

Turboklubb i Romsdal

Turboklubbene er små fritidsklubber i nærmiljøet med fokus på enkelt friluftsliv. Målet er å lære barn enkelt og naturvennlig friluftsliv ved å være ute sammen, leke, oppleve, undre, utforske og lære om naturen. I tillegg er vi opptatt av å gi barna god plass til den frie leken! Turboklubben møtes hver eller annenhver uke og er for barn fra 4-12 år og foreldre.

Vi i DNT Romsdal har nå en aktiv Turboklubb på Vestnes, men det er flere på vei!

Lurer du på hvordan en kveld med Turboklubb kan se ut?

Start en turboklubb der du bor!

Om du ønsker å starte opp en turboklubb kan du kontakte aktivitetsansvarlig i DNT Romsdal på e-post ragnor.alme@dnt.no, eller telefon 94277469. Vi hjelper deg med markedsføring, utstyr til Turboklubben, inspirasjon til aktiviteter, tema og innhold, og jakten på andre frivillige og deltakere.

Vil du melde barnet ditt på en Turboklubb?

Ønsker du å melde på barnet ditt til deltakelse i en eksisterende Turboklubb? Påmelding skjer direkte til den aktuelle Turboklubben. Turboklubben er gratis for alle medlemmer, men vi har også gratisplasser for de som av ulike grunner ikke kan betale medlemskontingenten.