Til Turgrupper og aktiviteter
Barnas turlag med familicamp på Sota sæter i Juli 2015.
Fottur

Barnas Turlag i DNT Romsdal

Barnas turlag er et tilbud til barnefamilier og barn mellom 0 og 12 år. Vi arrangerer turer i nærmiljøet og på fjellet. Barnas Turlag i DNT Romsdal har lokale grupper og Turboklubber i hele Romsdalsregionen, der dere treffer andre turinteresserte familier med lekekamerater på samme alder. Dere trenger ingen forkunnskap om natur og friluftsliv. Her møter dere dyktige turledere, og frivillige viser hele familien veien til utelek og moro.

Mer info om Barnas Turlagene i Romsdal kommer.

Bli med Barnas Turlag på tur!
To glade barn løper ute i naturen

Bli med Barnas Turlag på tur!

Barnas Turlag er DNTs tilbud til barnefamilier. Bli med oss på tur, lek og aktiviteter ute. Oppdag hva som skjuler seg i nærskogen, og få nye lekekamerater der dere bor. Bli medlem i Barnas Turlag for bare 145,- i året.

Les videre