To glade barn løper ute i naturen

Bli med Barnas Turlag på tur!

Barnas Turlag er DNTs tilbud til barnefamilier. Bli med oss på tur, lek og aktiviteter ute. Oppdag hva som skjuler seg i nærskogen, og få nye lekekamerater der dere bor. Bli medlem i Barnas Turlag for bare 145,- i året.

Barnas Turlag er vårt tilbud til barnefamilier og barn mellom 0 og 12 år, med turer i nærmiljøet og på fjellet. Det kan være alt fra hytteturer, klatrekvelder og kveldsmatturer – til rumpetroll-leting, kanopadling eller hengekøyetur.

Visste du at barn som er  en del av et familiemedlemskap automatisk er medlem av Barnas Turlag? Barnas Turlag er en kjempefin mulighet for å være mer ute – sammen!

Som medlem i Barnas Turlag får dere

• Være med på ulike aktiviteter og fine turer med Barnas Turlag
  • Delta på Turboklubb i nærmiljøet (avhengig av hvor dere bor)
  • Gode rabatter på DNTs betjente hytter
  • Gratis overnatting på våre selv- og ubetjente hytter
  • Bli kjent med nærmiljøet og barna i nabolaget
  • En aktivitet for hele familien, hele året – sammen
  • For bare 145,- i året!

Barnas Turlag der du bor

Barnas Turlag har 230 lokale grupper over hele landet der dere treffer andre turinteresserte familier med lekekamerater på samme alder.

Dere trenger ingen forkunnskap om natur og friluftsliv. Her møter dere dyktige turledere og frivillige viser hele familien vei til utelek og moro.

Du finner din lokale Barnas Turlag-gruppe ved å besøke hjemmesiden til medlemsforeningen i ditt område

Du kan også finne alle våre Barnas Turlag-aktiviteter i vår aktivitetskalender

Bli med i Turboklubbene - DNTs fritidsklubber for barn
Fire barn sitter tett og smiler på turboklubb.

Bli med i Turboklubbene - DNTs fritidsklubber for barn

Turboklubbene er et tilbud under Barnas Turlag, og er små fritidsklubber i nærmiljøet med fokus på enkelt friluftsliv. Målet er å lære barn enkelt og naturvennlig friluftsliv ved å være ute sammen, leke, oppleve, undre, utforske og lære om naturen. I tillegg er det viktig å gi god plass til den frie leken! Turboklubben møtes hver eller annenhver uke og er for barn fra 4-12 år og foreldre.

Les videre