Tilbake til Aktiviteter
Tre glade barn i skogen.
Fottur

Barn og familie

Å bruke naturen som lekeplass gir gode minner for liten og stor. Her får du tips til turer dere kan gå, hytter dere kan besøke og aktiviteter dere kan delta på. Alle barn som er medlemmer i DNT er automatisk med i Barnas Turlag. I Barnas turlag treffer dere andre barnefamilier og lærer grunnleggende friluftsliv sammen i trygge rammer. Bli medlem for kun 145,- i året.

Bli med Barnas turlag på tur

Bli med Barnas Turlag på tur!
To glade barn løper ute i naturen DNTs tilbud
Publisert: 13. juni 2023

Bli med Barnas Turlag på tur!

Barnas Turlag er DNTs tilbud til barnefamilier. Bli med oss på tur, lek og aktiviteter ute. Oppdag hva som skjuler seg i nærskogen, og få nye lekekamerater der dere bor. Bli medlem i Barnas Turlag for bare 145,- i året.

Turboklubben
Fire barn sitter tett og smiler på turboklubb. DNTs tilbud
Publisert: 23. juni 2023

Turboklubben

DNT Skolefri - DNTs ferieleirer for barn
Fire barn som gir hverandre en klem DNTs tilbud
Publisert: 27. september 2023

DNT Skolefri - DNTs ferieleirer for barn

Annonse:

Slik får du glade barn på tur

Å dra på tur skal være moro for både voksne og barn. Her får du våre beste tips for å få med barna med ut på tur og gjøre turen til en fin pplevelse for hele familien.

Les her

Turbingo

Turbingo er fin motivasjon for å få barna med på tur, og for å gjøre turen mer spennende.

Last ned Turbos Turbingo eller lag din egen.

Oppskrifter til turdag eller utebursdag
pinnebrød på bål

Oppskrifter til turdag eller utebursdag

Lurer du på hva du skal servere barna på turdag eller i utebursdag? Her er forslag til mat som både er gøyal og god.

Les videre

Medlemsfordeler
DNT Oslo og Omegn. Bilder tatt til ferskingkurs.
Medlemsfordeler