Til Voss Utferdslag
Fottur

Aktivitetstilbod frå Voss Utferdslag

Voss Utferdslag har som føremål å tilretteleggja for gode tur- og naturopplevingar for alle aldersgrupper. Her kan du lesa om gruppene våre, og få oversikt over alle aktivitetar, arrangement og kurs som skjer gjennom året. Velkomen, alle saman!

Les meir om gruppene og aktivitetstilboda våre her

Borna sitt Turlag Voss

Borna sitt Turlag Voss

Borna sitt Turlag, har som målsetting å legge til rette for turar og friluftsaktivitetar for born mellom 0 og 12 år.

DNT Ung Voss
Publisert: 03. april 2024

DNT Ung Voss

DNT Ung Voss er for alle mellom 13 - 25 år. Me arrangerer eit mangfald av aktivitetar og arrangement for ungdom og unge vaksne.

Sundagsturgruppa

Sundagsturgruppa

Sidan Voss Utferdslag vart stifta for 90 år sidan har ein tradisjonelt hatt turar sundagar. Kvart år arrangerer me om lag tretti turar, både vinter og seinsumar/haust.

Overnattingsturar
Publisert: 15. januar 2024

Overnattingsturar

I 2024 har me blant anna overnattingstur til Jotunheimen, padle- og vandrehelg i fjorden og kvistetur med overnatting på Kaldavasshytta.

DNT Senior Voss

DNT Senior Voss

Voss utferdslag si seniorgruppe vart skipa i 2012 med føremål om å fremje interessa for friluftsliv og mosjon hjå eldre og pensjonistar ved å legge til rette for fellesturar i kvardagar.

Kurs og arrangement
Alltid kjekt med meir kunnskap! DNTs tilbud
Publisert: 16. oktober 2023

Kurs og arrangement