Vossamarsjen

Bli med på folkefesten! Laurdag 17. august 2024 arrangerer me Vossamarsjen over Gråsida, eit høgfjellsplatå mellom 1000 - 1350 høgdemeter. Her vert det god stemning, natur- og turglede, servering av mat og drikke, heiarop, meistring og flotte premiar trekt på startnummer.

Publisert: 04. oktober 2023
Skrevet av: Margrethe Alm
DNTs tilbud

Turen frå Hodnaberg til Gjelle

Stien er omkransa av bratte skogkledde lier i nord og aust. Den mest kjende turistattraksjonen på turen er Timaglaset, ein stor stein som balanserer på glatt fjell, tilsynelatande i evig kamp mot tyngdekreftene. Fjellandskapet ein går gjennom denne dagen er vilt, vakkert og varierande. Frå Hodnaberg gjennom bjørkelier, over lyng og snaufjell tilbake til Voss.

Turstart frå Hodnaberg, på den T-merka ruta via Torfinnsheim – Timaglaset – Gråsidetoppen – Roset, med målgang på Gjelle.

Påmelding

Buss kl. 07.30
Her kan du melda deg på Vossamarsjen 17. august med bussavgang kl. 07.30

Buss kl. 09.00
Her kan du melda deg på Vossamarsjen 17. august med bussavgang kl. 09.00

Bemanna sjekkpunkt

God stemning på Torfinnsheim for både store og små!

Høgfjellsmarsjen har fem bemanna sjekkpunkt. God stemning på Torfinnsheim med servering av mat og drikke.

Mat, drikke og trekkepremiar ved målgang på Gjelle

Ved målpassering vert det varm mat og drikke til alle, alle deltakarane får eit minne frå Vossamarsjen  og det vert flotte premiar trekt på startnummer.

Praktisk info

• Registrering på Holbergsplassen v/Park Hotel frå kl. 07.00. Her får de startkort og anna praktisk informasjon.
  • Buss til Hodnaberg kl. 07.30 og 09.00
  • Returbuss frå Gjelle mellom kl. 14.30 til om lag kl. 19.00