DNT ung i Sunnfjord (13-18)

Indre Sunnfjord Turlag ynskjer ungdom velkommen til våre fellesturar. Sjå også kurs og leirar for ungdom.

Publisert: 08. september 2023
Skrevet av: Hege Mundal
DNTs tilbud

Indre Sunnfjord Turlag inviterar 8.klassingar ved skulane i vårt området til opptur på våren.
Vi har ei unggruppe i Askvoll som årleg arrangerar friluftsskule for 5.-8.klasse første veka i sommarferien.

DNT Sogn og Fjordane arrangerar kurs og leirar for ungdom - sjå i lista om det er noko for deg.

Vi har diverra inga eiga ung-gruppe som er aktiv, dersom du kunne tenke deg å skape aktivitet tek vi deg i mot med opne armar.

Som ung i Sunnfjord håpar vi du vil vere med på fleire av våre spennande fellesturar der alle aldrar er velkommen.

Bli frivillig i Sogn og Fjordane