Barnas Turlag Indre Sunnfjord

I Indre Sunnfjord Turlag har me heile 5 Barnas Turlag; I Førde, Naustdal, Askvoll, Fjaler og Gaular. Vi ynskjer at barn skal oppleve gleda ved å drive friluftsliv og bli glad i naturen.

Publisert: 12. september 2023
Skrevet av: Hege Mundal
DNTs tilbud

Barnas Turlag arrangerar turar for barn og barnefamiliar både i nærområdet der du bur og på fjellet!
Aktivitetane er svært varierte; det kan vere fottur, skitur, klatring, padling, hovudlykktur,bretur, påskeeggjakt eller kveldsmat på bålet.
Våre største arrangement er kom deg ut-dagen, Noregs nasjonale utedag, som er
første søndag i februar og første søndag i september kvart år.

Barn frå 0-12år kan vere med i Barnas Turlag. Aktivitetane våre er gratis og ope for alle. Sjølv om du ikkje er nøydd å vere medlem for å delta på aktivitetane, set vi pris på alle nye medlem (145kr/år). Vi gjer merksam på at foreldre har ansvar for eigne born på turar og aktivitetar i regi av Barnas Turlag.

Dei ulike laga nyttar facebook for å spreie informasjon om aktivitetar og påmelding.

Bli frivillig i Sogn og Fjordane