Til Lysefjorden turisthytte
Lysefjorden turisthytte sommeren 2022.
Hus

Om Lysefjorden turisthytte

Lysefjorden turisthytte er det perfekte utgangspunktet for å oppleve Kjerag, Lysebotn og Lysefjorden. Hytta ligger 50 meter fra kaien i Lysebotn i Ryfylke. Her tilbyr Stavanger Turistforening overnatting på rom med dusj og toalett eller rimeligere overnatting på flersengsrom. Etter middag i kafèen, kan man slappe av i den koselige peisestua. Anlegget er ferdig renovert i 2022 og har blitt en av landets mest unike og ikke minst fargerike hytter!

Mat og servering på Lysefjorden turisthytte
Kafeen i Lysefjorden turisthytte med fargerike stoler og bord. Utsikt til et hageområde. DNTs tilbud
Publisert: 04. august 2023

Mat og servering på Lysefjorden turisthytte

I Lysebotn spiser du godt og årets meny består av både enkle retter og middager, hjemmelaget, vegetar og vegansk. Her er det alltid velsmakende retter for en hver smak og behov.

Tilbud til grupper og bedrifter
En gruppe mennesker sitter med ryggen til på brygga innerst i en lang fjord. DNTs tilbud
Publisert: 27. november 2023

Tilbud til grupper og bedrifter