Flere mennesker som padler kano i Lysefjorden. Grønne blader vises i forgrunnen av bildet.

Tilbud til grupper og bedrifter

Leter du etter en inspirerende og fargerik lokasjon til din neste samling med kollegaene dine? Da er Lysefjorden turisthytte stedet dere skal dra til!

Hytta ble totalrenovert i alle regnbuens farger og med spektakulær gatekunst i 2021. Den er nå blitt en innbydende oase innerst i verdens vakreste fjord.

Hytta er et perfekt utgangspunkt for populære fotturer til blant annet Kjerag og er omgitt av så mektig natur at selv den største kan føle seg liten ved foten av himmelhøye og stupbratte fjell. Vi holder åpent fra mai til oktober har en sentral beliggenhet rett ved ferjeleiet. La kreativiteten blomstre i disse lystbetonte omgivelsene!

Rekke med mennesker som titter ut på Lysefjorden
Ta med deg kollegaer på lagbygging i vakre Lysefjorden. Foto: John Petter Nordbø

Tilbud til grupper og bedrifter

Vi tilbyr et gruppetilbud med to overnattinger med fullpensjon fra kr 2 950,- per person i delt rom, alt dette er da inkludert:

• Middagsrett ved ankomst
  • To overnattinger med frokost
  • Lunsj begge dager
  • Mellommåltid
  • 3-retters middag
  • Enkel aktivitet
  • Møterom

Egne priser gjelder helg, ferie og høytider. Tilbudet gjelder for grupper over ti personer.

Vi kan også tilby:

• Kano, kajakk, SUP-brett og elsykkel
  • Frisbeegolfbane
  • Gullfiskjakt
  • Kubb-turnering
  • Cidersmaking

Lysefjorden turisthytte har åpent betjent sesong fra mai til oktober.