Kledningen til Lysefjorden turisthytte som er malt med en stor og flott regnbue.

Bestill ditt drømmeopphold i Lysefjorden

Besøk Lysebotn, opplev Lysefjorden og nyt et herlig opphold på Lysefjorden turisthytte. Bestill ditt opphold via hyttebestilling.dnt, eller ta kontakt med oss på e-post eller telefon.

Bestill overnatting

For å bestille seng/rom benytter du DNT sin online-booking.

Bestill overnatting på Lysefjorden turisthytte her

Rabatt for alle DNT-medlemmer

Det skal lønne seg å være medlem i DNT! Som medlem får du rabatt på både overnatting og mat. Samtidig støtter du DNTs arbeid med tilrettelegging for turer og gode opplevelser i fjellet.

Bli DNT-medlem

Avbestillingsvilkår

• Fri avbestilling for alle bestillinger inntil 5 dager før ankomst. (Eksempel: Opphold fredag må avbestilles søndag kl 23:59.)
  • Avbestillinger gjort 0-4 dager før ankomst belastes i sin helhet.
Priser overnatting Lysefjorden turisthytte
Vegg med malt regnbue på kledningen.

Priser overnatting Lysefjorden turisthytte

Her finner du en prisoversikt over hva det koster å overnatte på Lysefjorden turisthytte.

Les videre