Min meget fornøyde turkompis Kacper på vei ned fra Storebjørn i Jotunheimen [joakimdn@gmail.com, 41011014]

Topptur med guide til Storebjørn

Vi har daglig føring til Storebjørn - 2222 moh.

Publisert: 12. september 2023
Inspirasjon

Vi går fra Leirdalen over Bjørnebreen og turen er beregnet til ca 8-9 timer. Priseninkluderer forsikring og leie av nødvendig breutstyr.

Antall personer

Turen over breen er avhengig av minimum 4 deltakere i tillegg til guiden.

Guiden din vil være Dawa Tenjin Sherpa fra Nepal. Han har bestiget Mt. Everest 14 ganger, var med på den eneste vinterbestigningen av K2 og har mer enn 20 år erfaring.

Priskategori Pris
Per person til Storebjørn 1050,-
Per person til Storebjørn og Veslebjørn 1 450,-

For påmelding og mer informasjon ta kontakt med oss:

We arrange daily guided tours to Storebjørn & Veslebjørn.

The trip takes 8-9 hours. Necessary equipment is provided and included in the price. Minimum of 4 participants in addition to the guide.

Your guide will be Dawa Tenjin Sherpa from Nepal. He has climbed to Mt. Everest 14 times, climbed K2 in the wintertime and has more than 20 years of experience.