Til Haukeliseter
Bildet viser logoen til Haukeliseter fjellfestival og datoen for frestivalen (9. - 12. mai 2024) skrevet under. Hvor bokstavenehar et motiv av fjelltopper i vinterlandskap i ulike kalde blåtoner og hvor T-en i "fjellfestival" er uthevet i rødt.
Fottur

Haukeliseter fjellfestival

Høyfjellet kaller! Fjellstua står klar til en ny runde med Haukeliseter fjellfestival. Dette er en langhelg fylt med toppturer- og fjellskiturer for alle nivåer, konserter, spennende foredrag, fartsfylte konkurranser og aktiviteter, nydelig mat og mye, mye mer. Dette vil du ikke gå glipp av!

NYHETER!

Program

På programmet står turer med kjentfolk på både fjellski og toppturski for alle nivåer. I tillegg blir det afterski, villmarksspa, konserter, foredrag, kurs, konkurranser, og mye mer!

Program Haukeliseter fjellfestival

Festivalpass

For å ta det i alt gøy som skjer under Haukeliseter fjellfestival trenger du et festivalpass- dette gir deg nemlig tilgang til alle turer og aktiviteter som skjer på Haukeliseter 9. - 12. mai 2024. Pris: 2000/2300 kroner (DNT-medlem/ikke-medlem)

Festivalpass Haukeliseter fjellfestival

Kost og losji

I forbindelse med fjellfestivalen tilbyr vi overnatting i ulike standarder og prisklasser. Vi tilbyr også et eget matpass som inkluderer frokost, niste og middag hver dag under festivalen. Overnatting og mat må bestilles separat, og er kun tilgjengelig for gjester som har sikret seg et festivalpass.

Kost og losji Haukeliseter fjellfestival

Takk til våre sammarbeidspartnere!

ALFA

Fjällräven