Tilbake til Aktuelt på Haukelister

Senhøsttilbud! 3 for 2

Senhøsten til fjells er en rolig og magisk tid! Start dagen med en himmel i nydelige rosa farger, ta friske lufteturer i den vakre blåtimen, og avslutt dagen i en varm badstue med utsikt over de oransje fjellene. Fra 3. november til 20. desember kan du bo 3 netter til prisen av 2 på Haukeliseter fjellstue!

Publisert: 16. oktober 2024
Høst
Foto: Marius Dalseg Sætre

Fra 3. november til 20. desember kan du bo 3 netter til prisen av 2 på Haukeliseter fjellstue. Kom og nyt den avslappende atmosfæren!

Haukeliseter fjellstue speiler seg i Ståvatn med et melisdryss av snø og en siklar blå himmel

Den siste tiden har vi opplevd en rekke forskjellige værfenomener. Fra kjølige morgenstunder med tåke og rimfrost, til knallblå himmel og strålende sol midt på dagen, før himmelen åpner seg med en blanding av snø, regn og sludd på kvelden.

Mellomsesongen kan være utfordrende, og lengre turer anbefales kun for erfarne turgåere med gode kart- og kompasskunnskaper. Når nedbøren kommer som snø og de røde T-ene forsvinner, men det likevel ikke er nok snø til å gå på ski, blir forholdene krevende. Terrenget er generelt vått og glatt.

Men senhøsten i fjellet er også utrolig vakker og tilbyr en helt unik ro og fantastiske naturopplevelser. Hold kaffekoppen tett og nyt frokosten mens himmelen farges rosa. Benytt sjansen til å ta en pause fra hverdagen og pust inn den friske fjelluften før julestria begynner. Ta korte turer i blåtimen og avslutt dagen med en avslappende stund i badstuen mens du ser solnedgangen over de snødekte fjelltoppene. Og når mørket senker seg, kan du få en fortryllende stjernehilmmel, kanskje til og med glimt av det magiske nordlyset på en klar natt.

En svømmer i det forfriskende vannet utenfor fjellstuen

Bo 3 netter og betal kun for 2

Priseksempler:

3 for 2- DNT medlem 3 for 2- Ikke medlem
Fjellrom- 1 person inkludert frokost 2820,- (du sparer 1410,-) 3140,- (du sparer 1570,-)
Fjellrom- 2 personer inkludert frokost 3420,- (du sparer 1710,-) 4060,- (du sparer 2030,-)
Selvstellsrom- pris per person 1080,- (du sparer 540,-) 1400,- (du sparer 700,-)
Stabbursrom- pris per person 590,- (du sparer 295,-) 910,- (du sparer 455,-)

Vi tilbyr en rekke retter i vår fjellmeny perfekt for en god lunsj.

For den som ønsker noe ekstra godt serveres treretters middag hver fredag og lørdag (639 kroner medlem/ 710 kroner ikke medlem). *Må forhåndsbestilles på e-post.

I adventstiden står juletallerken på menyen med lokale råvarer. Juletallerken blir servert hver helg fra og med 15. november. Haukeliseter

Slik bestiller du:

Send e-post til info@haukeliseter.no. I e-posten skriver du:

• Dato for ankomst og avreise
  • Antall personer i reisefølget
  • Navn, telefonnummer og e-post til kontaktperson i reisefølget
  • Ønsket romstandard
  • Om du ønsker frokosrt, niste og/eller treretters middag

Snøen har lagt seg på vannet, fjellene og taket utenfor haukeliseter