Yogahelg på Finse

Yogahelg på Finse – for deg som vil ønsker påfyll av lysterapi.

Publisert: 12. desember 2023
Artikkel

«What is this life if, full of care, we have no time to stand and stare»

Gjett om vi er glade for igjen å kunne tilby en ny yogahelg på Finse. Denne gangen drar vi til den nyrenoverte Finsehytta, og her er vi så heldige at vi har fått vår egen separate yogasal.

Vi ser fram til å møte gamle og nye Finse venner igjen, og til sammen å utforske gjennom myk yoga, og styrke nærvær både innover og utover. Vi lover deg også tid til å nyte de store åpne viddene og vinterens flammehimmel. Lyset på Finse er noe helt eget. Denne helgen vil du oppleve å kunne fylles opp med lys fra innsiden og ut.

Helgen er perfekt for deg som ønsker å kombinere yoga med en skitur i høyfjellet. Du kan også hente fram strikketøyet eller din favoritt bok. Som du kanskje skjønner så handler denne helgen helt enkelt om å lage rom for det som du liker aller best.

Program for helgen
Her ser du vårt tentative program for helgen. Vi må tilpasse våre tidspunkt på matten etter måltids servering på hytta, så derfor kan endringer i tid forekomme.

19:00 – 20:15 Vi møtes til en nærende yin stund
20:15 – 20:45 Meditasjon
21:00 Vi nyter en nydelig en felles middag

Lørdag
08:00 – 09:00 Frokost
09:45 – 11:15 Vi hilser en ny dag velkommen med mykgjørende yoga
11:15 – 16:30 Egentid
16:30 – 18:30 Langsom yoga med Kristin
19:00 Vi samles til en fin felles stund rundt bordet
21:00 Samling stund for deg som vil utforske bevegelses glede og avslutter med en meditasjon

Søndag
8:00-09:00 Frokost
09:45 – 11:30 Vi møter dagen med bevisst bevegelse

Din investering er kr 4600,- ved påmelding og innbetaling av depositum kr. 2000,- innen  25. Januar. Etter denne datoen stiger prisen med kr 500,-

Denne prisen inkluderer yogaprogram, overnatting i flersengsrom i Brebua, middag, frokost og smørelunsj.

Vi har forhåndsreservert senger hos Finsehytta til denne yogahelgen og setter derfor pris på din påmelding så snart du har bestemt deg for å delta. Din påmelding er bindende, og ditt depositum er ikke refunderbart.

Hvem er denne yogahelgen for?

For deg som ønsker å erfare det som gjør deg godt
- For deg som reiser alene, eller sammen med en venn
- For deg som liker fjell og gode folk
- For deg som har lyst å prøve yoga
- For deg som ikke får praktisert nok yoga
- For deg som ønsker å styrke nærvær i eget liv

PS. Det er en stor sannsynlighet for at du vil reise hjem myk i både kropp og sinn.

Velkommen til yogahelg på Finse og til påfyll av lys  – Vibekke & Kristin

Les mer om Vibekke og juicyful her :)