Velkommen til Finseblues 2024

Ta med venner og familie og opplev en magisk helg på Finsehytta - fylt av svingende toner, deilig mat og god stemning!

Publisert: 09. oktober 2023
Artikkel

28. - 30. juni 2024

Tradisjons tro er Finseblues tilbake også i sommer for en helg fylt med deilig mat, gode venner og fengende rytmer i år fra Bjørgvin Bluesklubb. Norgest høyestliggende bluesfestival har holdt til på Finse siden 2009, og i sommer er det 14 gang vi arrangerer Finseblues!

Festivalpass

Festivalpass inkluderer

• 2 overnattinger
  • 2 middager fredag + lørdag
  • Frokost og nistepakke lørdag + søndag
  • Masse underholdning

I forbindelse med Finseblues tilbyr vi overnatting i ulike standarer og prisklasser. Klikk her for prisoversikt og bestilling.

Finseblues 2023. Foto: Kristin Haugland

Fredag 28. juni

21:00-01:00 God bluesmusikk med ulike artister

Lørdag 29. juni

08:30-10:30 Frokost
11:00 Lett fjelltur som passer for alle
16:00-18:00 Jam
18:00 Fellesbilde
19:00-20:30 Middagbuffet
21:00-01:00  Bluesmusikk med Bjørgvin bluesklubb

Søndag 30. juni

08:30-11:30 Frokost/Brunsj

Bjørgvin Bluesklubb

Bjørgvin Bluesklubb, med base i Bergen, er et dynamisk samlingspunkt for alle som elsker blues. Klubben arrangerer et variert utvalg av musikkarrangementer, fra konserter til jam sessions, der både kjente artister og nye talenter får scene. Deres engasjement for å fremme bluesmusikken bidrar til et rikt musikalsk fellesskap og holder bluesens tradisjoner levende. Gjennom sine samlinger skaper Bjørgvin Bluesklubb et inkluderende miljø hvor bluesentusiaster av alle aldre kan samles og dele sin lidenskap for musikksjangeren.