DNT Senior i Troms Turlag

Gruppa består av en trivelig gjeng med voksne turfolk som ukentlig går på tur i lag. For å være med på våre aktiviteter må du være  medlem av DNT og være i stand til å ta vare på deg selv. Alle deltar på våre turaktiviteter på eget ansvar.

Publisert: 25. januar 2024
Artikkel

Spør gjerne din turleder på forhånd hvis det er noe du lurer på angående ukas turmål. Velkommen til oss!

DNT senior Troms har mange flotte turer. Under kan du se turrapporter fra flere av dem. (kommer)

HER kan du lese turrapport fra Pallastunturi i juli 2016.
HER kan du se hvor flott det var i Lyngsdalen høsten 2016
HER er turrapport fra Abisko-turen i september 2016.
​​​​​​​HER kan du lese turrapport fra Steindalen 2017.
HER er vårt takkebrev til Märthas Minnefond.
HER kan du lese turrapport fra Skardalen sommeren 2018.
HER er turrapport fra tur til Rondane, i Per Gynts rike, august 2018.
HER kan du lese om DNT seniors feiring av 20-årsjubileet i september 2018.
HER står det om DNTs seniors vandring i Femundsmarka i august 2019.
HER kan du lese om seniorgruppas tur til Bålsrudhula i august 2021, med støtte fra Damness express.
HER ser du turrapport fra seniorturen til Sandøya 22-25. juli 2022.
HER kan du lese om den flotte turen DNT senior hadde til Čealluvegen, 23. august 2022.

Har du lyst til å vite mer om DNT senior Troms? Kontakt Troms turlag på epost troms@dnt.no eller i våre åpningstider på turlagskontoret.

Ønsker du å melde deg inn - eller er du allerede medlem og ønsker å motta ukentlig info om våre turer på epost?
Ta gjerne kontakt med oss på turlagskontoret på Prostneset, eller på e-post: nina.brygfjeld@dnt.no
- så hjelper vi deg med å bli en del av DNT senior Troms flotte turgruppe!