DNT Fjellsport i Troms Turlag

DNT fjellsport Troms er en del av Troms Turlag. Vi arrangerer fellesturer, samlinger, grotteturer, medlemsmøter, skredkurs, skredworkshopper, klatrekurs og alpinkurs. Her treffer du mange nye turvenner!

Publisert: 17. desember 2023
DNTs tilbud

DNT fjellsport Troms har egne vilkår og avmeldingsbetingelser for sine turer (basert på DNT-standardvilkår). Ved påmelding på nett bes du om å godkjenne disse vilkårene, men de gjelder også ved påmelding per telefon.

Skredgruppa i Troms Turlag

Artikkel
Publisert: 17. desember 2023

Skredgruppa i Troms Turlag

Velkommen til Skredgruppa i DNT fjellsport Troms! Vi er en del av den lokale fjellsportgruppa og har vært aktive med skredkurs og andre forebyggende skredaktiviteter i flere tiår. Instruktørene i gruppa er alle lokale skikjørere med mange års erfaring fra toppturer og alle instruktørene er godkjente gjennom nasjonale sertifiseringsordninger.

Følg oss på Facebook