Til DNT Sunnmøre
Fottur

Om DNT Sunnmøre

DNT Sunnmøre er Møre og Romsdal største friluftsorganisasjon med over 7.000 medlemmer. Vi drifter 15 hytter, ei sjøbud og et naust i vårt område. DNT Sunnmøre jobber med å legge forholdene til rette for at flest mulig skal få gode naturopplevelser, gjennom blant annet merking og vedlikehold av stinettet, hyttedrift, organisering av turer og kurs og arbeid for vern av friluftsområder. Hvert år utføres et stort dugnadsarbeid med å tilrettelegge aktivitet, turer og kurs for flest mulig, ivaretakelse av alle hyttene våre og til arbeidet med å tilgjengeliggjøre ruter og stier. Stikkord er fellesskap, styrke og kreativitet!

Kontakt oss i DNT Sunnmøre
Artikkel
Publisert: 05. mars 2024

Kontakt oss i DNT Sunnmøre

Vil bedriften bli vår turpartner?
Artikkel
Publisert: 17. november 2023

Vil bedriften bli vår turpartner?

Bilder fra sommeråpning på Rauhelleren og Solheimstulen på Hardangervidda.