Støtt vårt arbeid

Du kan støtte DNT Sunnmøres arbeid med å bevare turhyttene, vedlikeholde og redusere slitasjen på naturen på stiene, merke ruter, få barn og unge glade i å ferdes i naturen eller å gi til noe spesielt som du brenner for.

Publisert: 01. mars 2024
Om DNT

Vil deres bedrift bli turpartner?
Som turpartner blir din bedrift tilknyttet en av Norges sterkeste merkevarer. Vil dere være med på laget og utvikle tilbudet DNT gir til vår lokalbefolkning her på Sunnmøre så vil vi gjerne høre fra dere. Vi søker de riktige turpartnere og samarbeidspartnere for langvarige og gode samarbeid. En partneravtale/samarbeidavtale er gjensidig, og vi har flere punkter vi kan knytte inn som er av verdi for dere. Les mer her.

Grasrotandelen
"Grasrotandelen" er en ordning som gjør det mulig for spillere hos Norsk Tipping til å gi 7 prosent av spillinnsatsen direkte til et lag eller en forening. Ønsker du å støtte friluftslivet gi din grasrotandel til DNT Sunnmøre.

Støtte til våre tradisjonsrike og verdifulle hytteanlegg
Det er store og stadige behov for vedlikehold, forbedringer og tiltak på DNT Sunnmøres eldre hytteanlegg. De er krevende å videreutvikle når dette skal skje i respekt for store trivsels- og tradisjonskvaliteter og arkitekturhistoriske verdier. Vi trenger midler for videreutvikling av anleggene og at disse kvalitetene og verdiene ivaretas. Vil du være med å bidra til dette arbeidet så er vi takknemlig for alle beløp.

Nye hytter
DNT Sunnmøre er alltid åpne for nye hytter i vårt nettverk. Ta kontakt om tips til hytter som burde være i DNTs hyttenettverk.

Bilder fra sommeråpning på Rauhelleren og Solheimstulen på Hardangervidda.