Ny samarbeidsavtale hjå Erdal Sport!

Som medlem i Indre Sunnfjord Turlag får du no 15% medlemsrabatt hjå Erdal Sport, Intersport Førde. Alle rabattar er på rettleiande utsalspris inkl. friluftsutstyr og ski (dvs ikkje rabatt på salsvarer). Medlem må vise gyldig medlemsbevis når ein handlar.

Publisert: 29. januar 2024
Artikkel

Det vil i februar kvart år arrangerast ein handlekveld der medlem i IST har ekstra gode rabattar på friluftsutstyr frå relevante leverandørar.

Erdal Sport er også sponsar gåvekort i premiar på TiTur Sunnfjord. Frå 1.april til 31.oktober kan du "sjekke UT" ti turmål i Sunnfjord Kommune og vere med i trekninga!

TiTur Sunnfjord 2024

Indre Sunnfjord Turlag inviterer til TiTur Sunnfjord. Turmåla er fordelt i heile kommunen, frå breane i aust til fjøresteinane i vest.

Les videre

Bli frivillig i Sogn og Fjordane