Friluftsliv tilrettelagt Sunnfjord

FTU, friluftsliv tilrettelagt utviklingshemma, er ei gruppe som arbeidar for at personar med funksjonsnedsettelse skal få gode naturopplevingar. Vi legg til rette for kjekke aktivitetar uavhenging av fysisk form og funksjonsnivå.

Publisert: 08. september 2023
Skrevet av: Hege Mundal
DNTs tilbud

Det er i 2024 seks planlagde arrangement. Hald av datoane, meir informasjon kjem etter kvart.

Dato Kl. Stad Aktivitet Mat/Drikke
22. februar 17.00- 18.30 Hafstadparken

Turbingo

Grilling på bålpanna
11. april 17.00- 18.30 Mo / Huldefossen Skattejakt

Varm drikke.
Lappar med syltetøy og saft

13. juni 17.00- 18.30 Sanden i Naustdal Vatnaktivitet kano/robåt
Kubb for landkrabbar
Frukt
22. august 17.00- 18.30 Fosseflata bogeskyttarbane (Liavegen 35) Bogeskyting som idrett for alle! I samarbeid med Førde Bogeskyttarklubb Grilling?
19. september 17.00-18.30 Langeland Rebus Haustsuppe på bål
5. desember 17.00- 19.00   Juleavslutning Graut

Invitasjon til arrangementa vert sendt ut via FNU, påmelding her på heimesida. I kalendaren nedanfor kan du sjå meir om kvart arrangement og melde deg på. Dersom du ynskjer bidra som frivillig er du hjartleg velkommen, send e-post til indresunnfjord@dnt.no

Bli frivillig i Sogn og Fjordane