Årsmøte i Flora Turlag 30. november 2023

Velkommen på årsmøte i Flora Turlag torsdag 30. november.

Publisert: 02. november 2023
Skrevet av: Flora Turlag
Artikkel

Forslag til valkomiteen skal sendast valkomiteen sin leiar tre veker før årsmøte. Leiar er Heidi Humlestøl: heihumla@gmail.com. Saker som skal handsamast på årsmøte må vere styret i hende tre veker før årsmøte. Send til vår e-post: floraturlag@gmail.com. Saker som skal handsamast på årsmøte må først ha vore behandla i styret. Frist for innsending av forslag til valkomiteen og saker til årsmøte er torsdag 9. november.

Saksliste til årsmøte vert lagt ut på våre nettsider i førekant av årsmøte.

Stad og tid
Vi blir på Comfort Hotel, og årsmøte begynner klokka 19.00. Meld deg gjerne på, så sparar vi tid i registreringa og kan planlegge bevertning:-) Her finn du påmelding.

Velkommen!

Bli frivillig i Sogn og Fjordane