Bli frivillig i Flora Turlag!

Dugnad er sjølve ryggrada i Flora Turlag. Som frivillig i DNT og Flora Turlag er du med i eit unikt fellesskap og bidrar til at fleire kjem seg ut.

Publisert: 05. mai 2023
Artikkel

Kvifor bli frivillig i Flora Turlag?
Det er fleire gode grunnar til å vere frivillig. Fellesskapet, naturopplevingane og det å bidra til noko større går igjen. Det viktigaste er ofte det sosiale og å tilrettelegge for at andre skal få fine opplevingar. Det er rett og slett veldig hyggeleg å være frivillig.

Kven kan bli frivillig i Flora Turlag?
Alle som har interesse for friluftsliv og ønsker å bidra enten i nærområdet, ved kysten, i skogen eller på fjellet, kan bli frivillig i DNT. Vi har mange ulike roller som passer deg, di tid, og dine ferdigheiter. Vi treng dugnad til stimerking, hytter og  turleiarar - for å nevne noko.

Vere med? Kontakt vår styreleiar Bengt Solheim-Olsen på bengtsool@gmail.com/ 906 99 057.

Bli frivillig i Sogn og Fjordane