Turgrupper i Årdal Turlag

Publisert: 16. september 2023
Artikkel

DNT Fjellsport Årdal

Fjellsportgruppa i Årdal Turlag bruker Facebook-sida si til å annonsere turar og aktivitetar. Viss du vil vere med dei på tur bør du følge med her!

DNT Fjellsport Årdal

Barnas Turlag Årdal

Barnas Turlag Årdal arrangerer kjekke turar og aktivitetar for barnefamiliar heile året. Dei bruker hovudsakleg Facebook-sida si til å annonsere aktivitetar og turar.

Barnas Turlag Årdal

FTU Årdal

FTU står for Friluftsliv, tilrettelagt for utviklingshemma og er den nyaste undergruppa i Årdal Turlag. Dei bruker facebook-sida si til å annonserer turar og aktivitetar.

FTU Årdal

Årdal Gålag

Turprogrammet til Årdal Gålag vert lagt ut på Sporten i Øvre Årdal. Dei har og ei eiga gruppe på Facebook. Viss du er interessert i å vere med denne spreke gjengen på tur anbefalar me at du søker opp denne gruppa!

Årdal Gålag

Bli frivillig i Sogn og Fjordane