Til DNT Lillehammer
Fjell

7-fjellsturen på Lillehammer

DNT Lillehammer inviterer hvert år til en langtur over sju fjell i Øyer- og Lillehammerfjellet. Arrangementet gjennomføres i begynnelsen av september. Datoen for 2024 er er lørdag 7. september.

Starten er på Pellestova, og traséen er merket for anledningen. Merkingen tas ned når arrangementet er over. 7-fjellsturen er ca 28 km lang og går over toppene Hafjell, Slåseterfjell, Nyseterhøgda, Kriksfjell, Hitfjell og Veslefjell.

Vi merker dessuten alternative ruter over tre og fem fjell på henholdsvis 8 km og 20 km.

Flere opplysninger

Folk som går i fjellet

Deltagelse:

Alle deltagere må fylle ut registreringsskjema før start. Vi anbefaler at du skriver ut registreringsskjemaet hjemme og fyller det ut på forhånd. Hver deltaker må ha et eget skjema.

Barnas Turlag Lillehammer trenger flere voksne
Krokbua