Skåpet, Ryfylkeheiene
Stavanger Turistforening

Velkommen til Stavanger Turistforening! Vi jobber for et allsidig, inkluderende og miljøvennlig friluftsliv. Takket være våre frivillige ildsjeler kan du som medlem benytte deg av mer enn 550 hytter over hele landet. Vi arrangerer turer, aktiviteter, kurs, vedlikeholder stier og drifter 46 hytter i nærmiljøet og på fjellet. Bli med oss på tur!

Våre lokallag

Stavanger Turistforening har åtte lokale turlag. Frivillige ildsjeler i disse turlagene arrangerer turer, vedlikeholder turstier og arrangerer ulike aktivitetstilbud nær der du bor. Besøk deres egen hjemmeside for mer info og følg dem gjerne på Facebook.

DNT der du er
Sommerferietips i Rogaland
Sommerferieidyll i vakre Ryfylkeheiane.

Sommerferietips i Rogaland

Hva er vel bedre enn å tilbringe ferien i den vakre rogalandsnaturen? Vi gir deg tipsene til å planlegge årets sommerferie!

Lokale medlemsfordeler
Fjøløy fort, ny turisthytte i Stavanger kommune. Utsikt mot havet. Agnethe Larsen på bildet.

Lokale medlemsfordeler

Som medlem i Stavanger Turistforening får du rabatter på overnattinger og mat på hele 46 hytter i Ryfylkeheiane, langs kysten og ved fjorden. Samtidig er du med og støtter opp om vårt lokale arbeid med å ta vare på naturen vår og tilrettelegge stier både på fjellet og i bygatene.

Les videre

Buss og båt til fjells

Her finner du samlet informasjon om kollektivtilbud i Rogaland.

Kollektivtilbud til fjells
Annonse:

Friluftspartnere

Takk til våre gode friluftspartnere!