Interiør / eksteriør Sota Sæter

Du skal alltid sove godt når du er på fjellet

Her på Sota har vi rom i flere kategorier, alt i fra enkeltrom til sjusengs rom og sovesal. De fleste rommene har vask, bad finner du i Skjåkhuset, Gjestehuset, Nystugu og på Hovedbygget.

Publisert: 04. oktober 2023
DNTs tilbud

Fasiliteter

Hos oss får du alltid et sted å sove, men det kan være lurt å forhåndsbestille dersom du ønsker å sikre deg en seng.

Mer informasjon om bestilling av overnatting

På Sota Sæter har vi 86 sengeplasser fordelt på 10 eventyrlige bygg. Vi har også sovesal i eget hus. Rommene våre er fordelt på 1-, 2-, 3-, 4- og 7-sengs rom.

Hund er tillatt på enkelte rom, dette bør forhåndsbestilles og koster ekstra.

Lakenpose eller sengetøy kan du ta med selv, eller leie i resepsjonen ved ankomst. Det er dessverre ikke anledning til å benytte sovepose i våre senger.

Vi har babysenger til utleie, kontakt resepsjonen før ankomst.

Det er selvsagt muligheter for å benytte telt på vår teltplass. Vær obs på at det ikke er muligheter for å benytte utendørs kokeapparat av noe slag inne på tune eller på teltplassen. Du er velkommen til å benytte fellesareal og sanitæranlegg når du telter på vårt område.

Praktisk informasjon om overnatting:

• Innsjekk tidligst kl. 15.00
  • Utsjekk senest kl. 10.00
  • Frokost serveres kl. 08.00 - 09.00
  • Middag serveres kl. 19.00 (5-retter serveres 20.00, må forhåndsbestilles)
  • Resepsjonens åpningstider 08.00 - 23.00

Du er velkommen til å ta kontakt med oss på e-post eller telefon dersom du har spørsmål.

Mer om åpningstidene til Sota Sæter
Sota Sæter