Haukeliseter sommer 2022.

Tilbud til grupper og bedrifter

Legg neste sammenkomst til historiske omgivelser på høyfjellet!

Publisert: 06. september 2023
Inspirasjon

På Haukeliseter fjellstue finner du en unik atmosfære hvor du får en sjelden mulighet til å kombinere opplevelser i naturen sammen med historiske møtefasiliteter og tradisjonsrike måltider. Alt dette kan nytes med storslått utsikt både sommer og vinter, fjellstuen har åpent året rundt.

Haukeliseter ligger sentralt til rett ved E134 på Haukelifjell, 1000 meter over havet. Tilkomsten er derfor enkel, samtidig som du får følelsen av å være langt til fjells. Nord for fjellstuen finner du mektige Hardangervidda Nasjonalpark, og sørover ligger frodige Ryfylke- og Setesdalsheiene. Med Haukeliseter som utgangspunkt er turmulighetene uendelige!

Foruten beliggenheten er maten vi serverer en god grunn til å besøke oss. Vår restaurant serverer tradisjonell, norsk mat med fokus på lokale råvarer. Vi har også et eget bakeri som kan friste med ferske boller, brød og andre bakevarer. Kanskje Norges beste pausemat? En kreativ møtedag på Haukeliseter kan gjerne rundes av med en avslappende tur i badstuen, et forfriskende bad og en herlig kveldsstund i badestampen.

Tilbud til grupper og bedrifter

Vi tilbyr et gruppetilbud med to overnattinger med fullpensjon fra kr 2 950,- per person i delt rom, alt dette er da inkludert:

• Middagsrett ved ankomst
  • To overnattinger med frokost
  • Lunsj begge dager
  • Mellommåltid
  • 3-retters middag
  • Enkel aktivitet
  • Møterom

Egne priser gjelder helg, ferie og høytider. Tilbudet gjelder for grupper over ti personer.