Til Gramstadtunet
Et turfølge med en dame i front som går bort over marka.
Fottur

Turtips og aktiviteter på Gramstad

Kafeen på Friluftslåven, som ligger like ved huset på Gramstad, er åpen kl. 12-15 hver torsdag og søndag. Legg turen innom vår koselige kafe etter endt tur, her er det blant annet salg av vafler og kaffe. Du kan også leie kano og padle på Gramstadtjørn. Frilager har kanoer til utleie ved tjernet. Vester og padleårer står i en tilhenger like bak låven.

Barnevennlige turer fra Gramstad
Et barn som holder en voksen i hånden og går oppover en sti. Inspirasjon
Publisert: 03. januar 2024

Barnevennlige turer fra Gramstad

Gramstad er et fantastisk utgangspunkt for mange opplevelsesrike turer med barna. Her får du våre åtte beste familieturer som alle starter fra Gramstadtunet.

Seks turtips fra Gramstad
To mennesker sitter i solnedgangen på en fjelltopp og ser utover fjorden. Inspirasjon
Publisert: 28. september 2023

Seks turtips fra Gramstad

10 på Topp i Sandnes
Solnedgangstur til Dalsnuten Inspirasjon
Publisert: 17. mars 2024

10 på Topp i Sandnes

Dette skjer på Gramstad i vinter
En gruppe turgåere med en turleder med rød T på brystet i front. Alle smiler og går oppover en grusti.

Dette skjer på Gramstad i vinter

Her får du hele oversikten over alle aktiviteter på Gramstad i vinter

Les videre

Kommende aktiviteter på Gramstadtunet
Fantastisk stemning å førjulseventyr på Gramstadtunet første søndag i advent 2021. Sjonglører fra Flaks.
Kommende aktiviteter på Gramstadtunet