Til Gramstadtunet
Bilder fra Gladmat på Gramstad 2022. Gramstadtunet, sommer. Turkafe.
Hus

Om Gramstadtunet

Planlegger du selskap for bedriften, venner eller familie og trenger et passende lokale? På Gramstadtunet i Sandnes finner du unike lokaler i naturskjønne omgivelser like ved foten til Dalsnuten!

Om Gramstadtunet

Se film fra Gramstad
To jenter i røde t-skjorter hopper på plenen utenfor en rød låve. Inspirasjon
Publisert: 03. oktober 2023

Se film fra Gramstad

Her har du anledning til å arrangere både store og små selskaper. Friluftslåven og Gramstadhuset er begge tilgjengelig for utleie, noe som åpner opp for større selskaper og muligheten for overnatting i huset. Det koselige tunet på Gramstad har plass for kjekke uteaktiviteter med bålpanner og griller tilgjengelig. Ta kontakt med bestyrer Arne Hatløy bestyrergramstad@stf.no for en hyggelig prat om ditt neste selskap. Les mer om Gramstad på UT.no.