Sota Sæter

Lei turutstyr hos Gjendesheim

Her leier du randoski, fjellski, ryggsekk, skredutstyr, elsykler, fjellstøvler, truger, kano eller packraft - og henter turutstyret akkurat når det passer deg!

Publisert: 18. september 2023
DNTs tilbud

Utlevering på Gjendesheim

• Adresse: Gjendevegen 200, 2683 Tessanden
  • Beliggenhet: Gjendesheim turisthytte ligger ved foten av Besseggen og brygga for Gjendebåten, ved foten av Valdresflye. Hovedinnfallsport til Jotunheimen.
  • Ankomst: Helårsåpen bilvei til døra
  • Utlevering av leieutstyr: Resepsjonen er åpen alle dager hytta er åpen kl 8 - 23.
  • Begrensninger: Gjendesheim er stengt 8. oktober til 17.februar. Ingen utlevering av utstyr på Gjendesheim i dette tidsrommet, men ønsker du å leie utstyr fikser vi dette om du tar kontakt på 41 666 301.

Leie av turutstyr- og bekledning

I en verden der forbruk og klimautslipp er alt for høye, vil vi gjerne gjøre fjellturen lettere å bære - både for deg, miljøet og kloden. Å leie turutstyr er en klimabidrag!

Lei turutstyr og turbekledning