Glitterheim 20-23.03.23

Skiturer fra hytte til hytte fra Gjendesheim

Jotunheimen er fastlands-Norges mektigste fjellmassiv, og byr på et rekke kvistede vinterløyper, flotte hytter og overnattingssteder blant Norges høyeste fjell.

Publisert: 20. september 2023
Artikkel

4 dagers skitur i Jotunheimen

En skitur som tar deg gjennom, rundt og over store deler av Jotunheimen. Dette er en skitur for deg som ønsker å oppleve mange hytter, vakre fjell og slake vidder.

Skitur på kryss og tvers

Denne langturen tar deg gjennom stor deler av sørlige Jotunheimen. Her får du oppleve høye topper, lange vidder og en rekke forskjellige DNT-hytter.

Skiturer fra Gjendesheim til Glitterheim

Hvorfor ikke sope med seg to av de mest klassiske turisthyttene i Norge på en og samme skitur denne seinvinteren? Ved hjelp av ekspressbuss og lokalbuss kan turen gjennomføres helt uavhengig av bil.