Gjendesheim - Valdresflye

Lei Elsykkel på Gjendesheim

Klar for et elektrisk fjelleventyr? Oppdag Jotunheimen fra sykkelsetet! På Gjendesheim leier vi ut supre elsykler for hele familien - og sykkelvogner for de aller minste. Fatbikes har vi også - og masse sykkelturtips i Jotunheimen!

Publisert: 18. september 2023
Artikkel

Lei elsykkel

Gjendesheim har 20 elektriske sykler av topp kvalitet for utleie - også i små størrelser

Lei elsykkel

Stort utvalg sykler

Gjendesheim har 15 elektriske sykler av topp kvalitet for utleie - også i små størrelser. Elsyklene er av typen Merida eBig Nine, med skjermer og bagasjebrett.

Elsyklene har inntil 6 mil rekkevidde på fulle batterier - og du kommer garantert selv fullt oppladet hjem!

Leiepriser: 790,- per dag

Tips til sykkelturer

Jotunheimen er et eldorado for elsykkel! Direkte fra dørstokken på Gjendesheim finner du storslått natur, eventyrlig utsikt, nasjonal turisveg, storslåtte fjellsjøer og levende setergrender.

Du kan til og med ta båt med sykkelen over Bygdin - eller sykle ned i Gudbrandsdalen eller Valdres fra Norges tak. Gled deg!

Klikk her for sykkeltips