Bildet viser en liten hytte ved siden av en fjellseter i relativt flatt fjellterreng, et fjell og en stor innsjø i bakgrunnen. Fint vær med sol, og antydning til høstfarger på vegetasjon.

Priser på Trondhjems Turistforening sine hytter

Trondhjems Turistforening har en rekke betjente, selvbetjente og ubetjente hytter i Midt-Norge. Her finner du priser på overnatting på våre hytter.

Publisert: 15. september 2023
DNTs tilbud

Betjente hytter

Betjente hytter drives av et vertskap. Servering av måltider (ofte trerettersmiddag samt vin/øl-rettigheter) og overnatting på to- til seksmannsrom eller sovesal. De fleste hyttene har enkel, god standard med strøm, dusj og tørkerom for turtøy. Alle de betjente hyttene våre har et ubetjent eller selvbetjent tilbud utenfor sesong.

Se priser for de betjente hyttene her.

Selvbetjente og ubetjente hytter

Dette er små hytter (5–30 sengeplasser) samt gjerne sikringsbu med ekstraplasser i tillegg. Hyttene er utstyrt med senger og dyner, kokemuligheter med kjeler, dekketøy og ved. Hyttene er låst med DNTs standardnøkkel. Selvbetjente hytter har et rikholdig matvarelager med middagsretter, pålegg, knekkebrød og lignende, som kan kjøpes på hytta. Ubetjente hytter har ikke matlager.

Se priser for opphold på de selvbetjente og ubetjente hyttene her.

Våre selvbetjente hytter

Bestill overnatting på hyttene
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Bestill overnatting på hyttene
Åpningstider betjente hytter
Trollheimen august 23. Trollheimshytta og Svartådalen.
Åpningstider betjente hytter
Informasjon om våre hytter