DNT Ung i Troms Turlag

DNT ung er møteplassen for aktiv og friluftsinteressert ungdom! Vi arrangerer korte, lange, utfordrende, koselige og spennende aktiviteter. Vi har alt du trenger av kajakkutstyr, låner gratis ut sender-mottaker og annet skredutstyr og har alltid flinke og engasjerte turledere. Du trenger ikke være medlem av DNT ung for å bli med oss på tur - ta med en venn og test ut tilbudet gjennom DNT ung Troms!

Publisert: 25. januar 2024
DNTs tilbud

Selv om DNT ung sentralt er for de mellom 13 og 25 år, så prioriterer vi i DNT ung Troms aktiviteter for de under 20 år. Du trenger ikke være medlem for å bli med oss på tur, men skulle det være deltakerbegrensninger, vil medlemmer av DNT ung ha førsteprioritet.

Innbetaling av deltakeravgift til DNT ung
Takket være gode støttespillere, forsøker vi å gjøre alle våre turer gratis eller deltakeravgiftene så lave som mulige. De gangene det koster noe å være med oss på tur, er vi helt avhengige av inntektene for ikke å gå i minus på arrangementet. Har du vært med på turer med DNT ung Troms kan du betale deltakeravgiften til kontonummer 1503.29.18295. Husk å merke innbetalingen med deltakerens navn og hvilken tur det gjelder!

Betal deltakeravgiften, vær så snill!