Til Seniorgruppa

Turer

Informasjon om turer med SOT - Seniorgruppa

Austbø, 17.april.

Onsdagens tur går til Austbø, med eller uten sykkel.

Det går ferge fra kaia på Søvik kl.10.10. Den er på Austbø kl.10.30.

Passende retur kan være kl.13.20 eller 14.50, på Søvik hhv. kl 13.40 og 15.15.

Noen vil sykle, men neppe fra Sandnessjøen til Søvik, så vi møtes ved kjøpesenteret Syv Søstre ved Rishatten kl. 09.30. Der fordeler vi oss på biler som har ledig plass, og laster syklene på tilhengere.

For å få oversikt over behovet for tilhengere, må de som vil sykle, melder fra på mobilnr. 91 30 36 22 senest tirsdag ettermiddag.

Likeledes bes de som kan bidra med tilhengere, også om å si fra på mobilnr. 91 30 36 22, senest tirsdag formiddag. Så får dere beskjed i løpet av noen timer om det er behov.

Syklistene drar i retning Hestøysund (12km), mens fotgjengerne går mot skolen og kaia.