Topptur til Dømnamannen, 858 moh, utenfor Sandnessjøen.

Ble belønnet med midnattsol over skyene.

På bildet:
Fra venstre - Erlend Grønning, Lars Grønning Finalister i fotokonkurransen. Sommer 2016. Familietur.

Turer og aktiviteter i Sandnessjøen og omegn

I Sandnessjøen og omegn kan du være med på aktiviteter for både store og små. Bli med en av våre turgrupper på tur.

Barnas Turlag

Vi arrangerer turer både i nærområdet der du bor og på fjellet.
Barnas Turlag er et tilbud til barnefamilier med barn 0-12 år. Gjennom gode naturopplevelser, det enkle friluftsliv og spennende aktiviteter vil vi tilrettelegge for et langt, sunt og godt friluftsliv for barna. Et aktivt uteliv er viktig for å gi barna god oppvekst. Gjennom Barnas Turlag treffer dere andre barnefamilier, og barna kan glede seg over å treffe andre barn på tur.

Seniorgruppa

Seniorgruppa er en gruppe i Sandnessjøen og Omegn Turistforening for alle medlemmer over 60 år. Gruppa arrangerer hyggelige turer og det kreves ikke påmelding, så bare møt opp.