Exped Ultra liggeunderlag - superlett og høy komfort!

Exped Ultra Mummy er et hele 7 cm tykt liggeunderlag som har god lengde og bredde. Superlette materialer gjør at det er lite og lett å ha med i sekken.

Publisert: 27. juli 2023
DNTs tilbud

Underlaget er isolert med syntetisk isolasjon, og er av lette materialer for deg som er opptatt av vekt og volum. Det tar liten plass i sekken, og blåses raskt opp med pumpepose. Ultralett matte med lite pakkvolum og høy komfort!

Vi har to typer på tursenteret, hver av dem i to ulike størrelser:

3R Mummy har isoleringsevnen på R 2,9 (temperaturgrense -5) og egner seg best til sommerleir og camping, og veier kun 365 gram. Medlemspris fra 1699,-.

5R Mummy har isoleringsevne på R 4,8 (temperaturgrense -20) og er ypperlig både til vår og høst, og veier kun 445 gram. Medlemspris fra 2040,-.

------------------------------------------------------------------------------------------

Vi har også Exped Dura 5R liggeunderlag som er enda mer robust og slitesterk! Isoleringsevne R 4,8, temperaturgrense -20 grader og 850 gram. Medlemspris fra 1615,-.