HHTs stier

HHT har ca. 750 km merkede stier i våre fire kommuner. De siste årene har vi hatt en satsing på merkede stier i nærområdet til der folk bor.

Publisert: 11. oktober 2023
DNTs tilbud

I mars 2020 utga vi boka "90 turer i Stange, Løten, Ringsaker og Hamar". På UT.no har vi over 400 publiserte turforslag

I vårt tursenter tilbyr vi et bredt utvalg av kart og turutstyr og kan hjelpe deg med turforslag til dagsturer i nærområdet eller overnattingsturer i fjellet.

HHT har flere merkede stier som er fine å gå og som er lett tilgjengelige med kolletivtransport.

I 2023 ble det skiltet og merket fem stirunder i Furuberget i Hamar.

Rondanestien

170 km av Rondanestien ligger i HHTs område. Langs stien ligger det overnattingshytter med en dagsmarsj i mellom. Les mer om Rondanestien her.