HHTs serveringshytter

Besøk en av våre fantastiske serveringshytter i vinter! Hamar og Hedemarken Turistforening har tre serveringshytter på Hedmarksvidda. Her finner du åpningstidene for vintersesongen 2023/24.

Publisert: 16. februar 2024
DNTs tilbud

De tre serveringshyttene åpner vintersesongen 2. juledag og holder åpent alle lørdager og søndager utover vinteren.

Åpningstid kl. 11-16.

Vinterferie:
Uke 8: Målia holder åpent to av ukedagene: torsdag og fredag 22. og 23. februar. Lageråkvisla og Stenfjellhytta har stengt i ukedagene.

Uke 9: Målia og Stenfjellhytta har åpent alle ukedager i tillegg til helgene. Lageråkvisla har åpent alle dager unntatt onsdag 28. februar (grunnet mangel på dugnadsfolk).

Påskeferie:
Alle tre hytter har planlagt å holde åpent fra og med 23. mars til og med 31. mars.

Målia har i tillegg åpent 1. april.

Målia serveringshytte:

Åpningstider for Målia serveringshytter.
Åpningstider for Målia serveringshytte vinteren 2023/24.

Facebook-siden til Målia serveringshytte

Facebook-siden til Lageråkvisla serveringshytte