Tilbake til Aktuelt

Skolla storhytte klar for sommerbesøk

Skolla storhytte er ei gruppeutleiehytte hvor du har hele hytta for deg selv og med mange turmuligheter i idylliske Åstdalen i Ringsaker.

Inne på Skolla storhytte
Stua på Skolla storhytte Foto: Margrete Ruud Skjeseth

Hytta egner seg godt til familie- eller venneturer, personalsamlinger, jubileer, slektstreff eller lignende. Elvene Åsta og Skolla renner like forbi, og allsidigheten i området og lett adkomst gjør at hytta passer ypperlig til et opplegg med aktivt friluftsliv både sommer og vinter.

Les mer om storhytta her:

Se oversikt over alle HHTs hytter her:

Oversikt over HHTs hytter

Hamar og Hedemarken Turistforening har 12 ubetjente, to selvbetjente hytter, tre serveringshytter, to storhytter for grupper, ett leirsted og en dagshytte. Hovedstrukturen for våre overnattingshytter er Rondanestien.

Les videre